#ChomikOdkrywca, #zlamatkatrip, Dziecko, Góry, psolubne miejsca, wędrówki

Kolejka na Skrzyczne – #ZłaMatkaTrip w Szczyrku

Podczas tegorocznej trasy #ZłaMakaTrip z aglomeracji śląskiej zawędrowałam z Chomiczkiem w moje ukochane Beskidy. Kolejka na Skrzyczne Na Skrzyczne najczęściej wchodzę, ale tym razem stan zdrowia nie za bardzo pozwalał mi na taki wysiłek. Ze względu na moją kondycję (a raczej jej brak) tegoroczna trasa obejmowała atrakcje takie jak kolejka na szczyt. Ależ to był… Read More Kolejka na Skrzyczne – #ZłaMatkaTrip w Szczyrku

#ChomikOdkrywca, #zlamatkatrip, Góry, podróże

Spotkałam swojego ducha lasu i dostałam lekcję pokory

O tym, że góry uczą pokory chyba każdy z nas wie. Jest jednak we mnie taki pierwiastek uporu, który pcha mnie w sytuacje z góry skazane na cierpienie i zgrzytanie zębami. Przez całkowicie przypadkową rozmowę zapisałam siebie i Chomiczka na 3-dniowy wypad w Pieniny – same, bez małża, który ma siłę nosić dziecię. Z jednej… Read More Spotkałam swojego ducha lasu i dostałam lekcję pokory

#stadowpodrozy, Góry, nocleg z psem, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, Słowacja

Chata Śmiech – najlepszy nocleg w niskich Tatrach*

To lato było dla nas wyborne! Bardzo dużo się wydarzyło, ogrom rzeczy widzieliśmy, piękne miejsca odwiedziliśmy kilka fantastycznych lokacji, ale mały kawałek nas został w Chacie Śmiech na Słowacji :) Sami zobaczcie jak nam było pięknie! Fadzioch miał spory teren do patrolowania, a Chomiczek cudowne miejsce do zabawy. Warunki w tym miejscu są jak w… Read More Chata Śmiech – najlepszy nocleg w niskich Tatrach*

#ChomikOdkrywca, #stadowpodrozy, Góry, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, Słowacja, z psem w górach

Niskie Tatry z dzieckiem – Havránok

Ze względu na niepewną pogodę i naszą nieudaną próbę wejścia na szczyt dnia poprzedniego, tym razem postanowiliśmy obrać taktykę zwiedzania okolicy. W taki właśnie sposób małżon wymyślił wizytę w unikatowym parku archeologicznym o nazwie Havránok. Lokalizacja Havránok zlokalizowany jest na zboczu wzniesienia, tuż obok zapory Liptovská Mara, niecałe 2 km od miejscowości Bobrovnik, w regionie Liptov.… Read More Niskie Tatry z dzieckiem – Havránok

#ChomikOdkrywca, #stadowpodrozy, Gdzie na spacer, Góry, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, Słowacja, wędrówki, z psem w górach

Niskie Tatry z dzieckiem – Rakytov

Podobno nie ma złej pogody na wyjście w góry, są tylko złe ubrania. Z taką myślą ruszyliśmy naszego pierwszego dnia na podbój jednego ze słowackich szczytów Niskich Tatr. Chcieliśmy wejść na Rakytov z naszym psem i dzieckiem. Ze względu na fakt, że Chomiczek ma dopiero nieco ponad trzy lata, postanowiliśmy podjechać najdalej jak się będzie… Read More Niskie Tatry z dzieckiem – Rakytov

#ChomikOdkrywca, #stadowpodrozy, Dziecko, Góry, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, wędrówki, z psem w górach

Wielki Stożek – Góra dla 3latki

Najdoskonalszy wypoczynek dla mnie jest w górach. O ile lubię leniwie spędzać czas na Mazurach, spacerować wzdłuż morskiego brzegu, to jednak góry zajmują szczególne miejsce w moim sercu. Jak już doczekam emerytury to zamieszkam daleko od ludzi i dojeżdżać sobie będę swoją dyskoteką ;) Jak się okazuje z 3letnim Chomiczkiem wyprawy są nieco większym wyzwaniem,… Read More Wielki Stożek – Góra dla 3latki

Fotografia, Gdzie na spacer, Góry, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, wędrówki, z psem w górach

Beskid z psem: Salmopol – Skrzyczne

1.10 w wybornym pso-ludzkim towarzystwie wybraliśmy się z Fadzioszkiem na spacer w Beskid Śląski. Uwielbiam takie wypady :) cały dzień chodzenia po górkach a na zakończenie porządny obiad w drewnianym budynku przy Białym Krzyżu (zdecydowanie polecam, jest smacznie, dużo i nie zabija ceną), ale po kolei: Startowałyśmy z przełęczy Salmopolskiej (934 m n.p.m.), a dokładnie… Read More Beskid z psem: Salmopol – Skrzyczne

Polanica i Szczeliniec – wakacje z psem

W tym roku wakacje mieliśmy dość krótkie, bo troszkę nam się urlop przesunął. Udało nam się jednak ruszyć w naszą piękną Polskę i tym razem destynacją były Góry Stołowe! Uwielbiam mieć pod górkę, z mlekiem mamy chyba wyssałam to zamiłowanie do gór. Mama ma niestety już nie to zdrowie na takie spacery, mimo to nadal… Read More Polanica i Szczeliniec – wakacje z psem

Gdzie na spacer, Góry, Pieskie życie, psolubne miejsca, restauracje z psem, wędrówki, z psem w górach

Najpiękniejsza zima jest w górach

Piękna niedziela spędzona w wybornym towarzystwie – z Lunką i jej człowiekami :) Taka ilość śniegu i tak piękna zima tylko w górach! Będąc na Śląsku u rodziców pani, nie sposób było nie pojechać pospacerować po Beskidzie. Podczas gdy w stolicy na trawnikach błoto, w Wiśle jest ogrom śniegu! Aż żal było wracać do domu.… Read More Najpiękniejsza zima jest w górach