#ChomikOdkrywca, #zlamatkatrip, podróże, Śląsk

Minizoo w Zabrzu – atrakcja dla dzieci

W tych pokręconych czasach znalezienie rozrywki dla dziecka jest okrutnie trudne. Właśnie w tym momencie na pomoc przychodzą niewielkie, ale puchate atrakcje, jak ta w Zabrzu: mini zoo w Makoszowach. Jest to niewielki, prywatny obiekt z fajnymi i przyjaznymi zwierzętami. Lokalizacja Animal World znajduje się w Zabrzu Makoszowach na ul. Karola Niedoby 11. Na miejscu… Read More Minizoo w Zabrzu – atrakcja dla dzieci

#ChomikOdkrywca, #stadowpodrozy, podróże, z psem w górach

Adršpach – skalne miasto

Od powrotu z pierwszej wizyty w Karkonoszach bardzo chciałam odwiedzić to miejsce. Powiem Wam, że nie zawiodłam się wcale :) Oczywiście największym marzeniem zwiedzania tego miejsca było przekroczenie bramy rodem z Władcy Pierścieni :D „Powiedz „Przyjacielu” i wejdź” – ofc nazwa owocu musiała zostać przeze mnie wypowiedziana na głos przy przejściu :D Skalne miasto w… Read More Adršpach – skalne miasto

#ChomikOdkrywca, #zlamatkatrip, podróże, wędrówki

Bruksela na weekend z dzieckiem – #ZłaMatkaTrip w czasie pandemii

Miał być paryż, ale skończyło się na zmianie rezerwacji na dwa dni przed wylotem. Stanęło na Brukseli. Pierwszy raz w ramach #ZłaMatkaTrip wyruszyłyśmy z Chomiczkiem wraz z Ciotką Pauliną i jej córką :) Atrakcji i wrażeń było niemało. Zapnijcie pasy, bo zabieram Was na wycieczkę po czadowym mieście! Kraina frytek i piwa Wszystkie byłyśmy w… Read More Bruksela na weekend z dzieckiem – #ZłaMatkaTrip w czasie pandemii

#ChomikOdkrywca, #stadowpodrozy, Gdzie na spacer, Góry, nocleg z psem, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, wędrówki, z psem w górach

Szczeliniec Wielki z dzieckiem i psem

Wszystkie plany urlopowe w tym roku zostały mocno pokrzyżowane przez badziewie panujące na świecie. Korzystając jednak z piękna naszej rodzimej przyrody udaliśmy się naszym stadkiem na Szczeliniec Wielki w Góry Stołowe. Ze względu na wiek oraz kondycję naszego Fadzioszka zostawiliśmy chłopaka pod najdoskonalszą opieką w naszym domu. Na szwędanie się po górach zabraliśmy tylko jeden… Read More Szczeliniec Wielki z dzieckiem i psem

#ChomikOdkrywca, #stadowpodrozy, #zlamatkatrip, Gdzie na spacer, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, Śląsk

Ruiny zamku w Chudowie

Ruiny zamku w Chudowie sama odwiedziałam jako małolata. Zawsze ubiłam to miejsce, latem organizowanych jest ttutaj wiele imprez i festynów. Masa atrakcji dla dzieciaków (poza zwiedzaniem ruin) oraz kilka budek z jedzeniem i napojami. To miejsce gdzie często spotykają się motocykliści – więc dla fanów jednośladów zawsze znajdzie się coś ciekawego :) Jak dojechać Najwygodniej… Read More Ruiny zamku w Chudowie

#ChomikOdkrywca, #zlamatkatrip, podróże, Włochy

Weekendowy przewodnik po Bari – stolicy Apulii

W ramach wypraw #ZlaMatkaTrip weszłyśmy na kolejny poziom podróżowania :) Tym razem nie samochodem, a samolotem wybrałyśmy się na wydłużony weekend do Bari – stolicy włoskiego regionu Apulia. Chodź, pokażę Ci piękne miejsca i podpowiem gdzie można zjeść pyszne, prawdziwie włoskie jedzenie. Zapnij pasy, bo będzie ogrom zdjęć :) Jak dotrzeć do Bari My leciałyśmy… Read More Weekendowy przewodnik po Bari – stolicy Apulii

#ChomikOdkrywca, #stadowpodrozy, Gdzie na spacer, Mazury, nocleg z psem, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, wędrówki

Karwica – mazurska cisza

Turystyczne miejsca lubimy odwiedzać poza sezonem największej popularności. Cenimy sobie ciszę i spokój. Teraz, kiedy jest z nami Farsa bojąca się własnego cienia, tym bardziej doceniamy miejsca odludne. W najmniej popularnym czasie wybraliśmy się do krainy jezior – na Mazury. Karwica house Przeuroczy domek w miejscowości Karwica. Naszym stadkiem zajęliśmy tylko parter, na który składa… Read More Karwica – mazurska cisza

#ChomikOdkrywca, #zlamatkatrip, podróże, wędrówki

Rezerwat przyrody w sercu Kielc – Jaskinie na Kadzielni

Krążąc na trasie #ZłaMatkaTrip zawędrowałyśmy do Kielc, gdzie Karolina i jej gościnne i cudowne stadko nas przenocowali. Po drodze wraz z Chomiczkiem zwiedziłyśmy Jaskinię Raj i muszę przyznać, że jaskinia sama w sobie robi wrażenie, ale przewodnik klepał formułki w taki sposób, że nawet ja się wynudziłam (i chyba było mu nie w smak, że… Read More Rezerwat przyrody w sercu Kielc – Jaskinie na Kadzielni

#ChomikOdkrywca, #zlamatkatrip, Dziecko, Góry, psolubne miejsca, wędrówki

Kolejka na Skrzyczne – #ZłaMatkaTrip w Szczyrku

Podczas tegorocznej trasy #ZłaMakaTrip z aglomeracji śląskiej zawędrowałam z Chomiczkiem w moje ukochane Beskidy. Kolejka na Skrzyczne Na Skrzyczne najczęściej wchodzę, ale tym razem stan zdrowia nie za bardzo pozwalał mi na taki wysiłek. Ze względu na moją kondycję (a raczej jej brak) tegoroczna trasa obejmowała atrakcje takie jak kolejka na szczyt. Ależ to był… Read More Kolejka na Skrzyczne – #ZłaMatkaTrip w Szczyrku