#ChomikOdkrywca, Góry, warto wiedzieć

Pomysły na zabawy na spacerze z dzieckiem

Chodzenie po górach zawsze wiąże się z wysiłkiem. A chodzenie po górach z dzieckiem przypomina sport ekstremalny. Gdy Ami miała 3 lata pojechałam z nią w Pieniny. Na szlaku tylko my dwie z plecakiem. Pierwsza trasa na Trzy Korony, 5 minut po wyjściu ze schroniska zaczęły boleć ją nogi, kilka metrów dalej chciała już wracać.… Read More Pomysły na zabawy na spacerze z dzieckiem

#ChomikOdkrywca, #zlamatkatrip, podróże, Śląsk

Minizoo w Zabrzu – atrakcja dla dzieci

W tych pokręconych czasach znalezienie rozrywki dla dziecka jest okrutnie trudne. Właśnie w tym momencie na pomoc przychodzą niewielkie, ale puchate atrakcje, jak ta w Zabrzu: mini zoo w Makoszowach. Jest to niewielki, prywatny obiekt z fajnymi i przyjaznymi zwierzętami. Lokalizacja Animal World znajduje się w Zabrzu Makoszowach na ul. Karola Niedoby 11. Na miejscu… Read More Minizoo w Zabrzu – atrakcja dla dzieci

#ChomikOdkrywca, #stadowpodrozy, podróże, z psem w górach

Adršpach – skalne miasto

Od powrotu z pierwszej wizyty w Karkonoszach bardzo chciałam odwiedzić to miejsce. Powiem Wam, że nie zawiodłam się wcale :) Oczywiście największym marzeniem zwiedzania tego miejsca było przekroczenie bramy rodem z Władcy Pierścieni :D „Powiedz „Przyjacielu” i wejdź” – ofc nazwa owocu musiała zostać przeze mnie wypowiedziana na głos przy przejściu :D Skalne miasto w… Read More Adršpach – skalne miasto

#ChomikOdkrywca, #zlamatkatrip, podróże, wędrówki

Bruksela na weekend z dzieckiem – #ZłaMatkaTrip w czasie pandemii

Miał być paryż, ale skończyło się na zmianie rezerwacji na dwa dni przed wylotem. Stanęło na Brukseli. Pierwszy raz w ramach #ZłaMatkaTrip wyruszyłyśmy z Chomiczkiem wraz z Ciotką Pauliną i jej córką :) Atrakcji i wrażeń było niemało. Zapnijcie pasy, bo zabieram Was na wycieczkę po czadowym mieście! Kraina frytek i piwa Wszystkie byłyśmy w… Read More Bruksela na weekend z dzieckiem – #ZłaMatkaTrip w czasie pandemii

#ChomikOdkrywca, #stadowpodrozy, Gdzie na spacer, Góry, nocleg z psem, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, wędrówki, z psem w górach

Szczeliniec Wielki z dzieckiem i psem

Wszystkie plany urlopowe w tym roku zostały mocno pokrzyżowane przez badziewie panujące na świecie. Korzystając jednak z piękna naszej rodzimej przyrody udaliśmy się naszym stadkiem na Szczeliniec Wielki w Góry Stołowe. Ze względu na wiek oraz kondycję naszego Fadzioszka zostawiliśmy chłopaka pod najdoskonalszą opieką w naszym domu. Na szwędanie się po górach zabraliśmy tylko jeden… Read More Szczeliniec Wielki z dzieckiem i psem

#ChomikOdkrywca, #stadowpodrozy, #zlamatkatrip, Gdzie na spacer, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, Śląsk

Ruiny zamku w Chudowie

Ruiny zamku w Chudowie sama odwiedziałam jako małolata. Zawsze ubiłam to miejsce, latem organizowanych jest ttutaj wiele imprez i festynów. Masa atrakcji dla dzieciaków (poza zwiedzaniem ruin) oraz kilka budek z jedzeniem i napojami. To miejsce gdzie często spotykają się motocykliści – więc dla fanów jednośladów zawsze znajdzie się coś ciekawego :) Jak dojechać Najwygodniej… Read More Ruiny zamku w Chudowie

#ChomikOdkrywca, #zlamatkatrip, podróże, Włochy

Weekendowy przewodnik po Bari – stolicy Apulii

W ramach wypraw #ZlaMatkaTrip weszłyśmy na kolejny poziom podróżowania :) Tym razem nie samochodem, a samolotem wybrałyśmy się na wydłużony weekend do Bari – stolicy włoskiego regionu Apulia. Chodź, pokażę Ci piękne miejsca i podpowiem gdzie można zjeść pyszne, prawdziwie włoskie jedzenie. Zapnij pasy, bo będzie ogrom zdjęć :) Jak dotrzeć do Bari My leciałyśmy… Read More Weekendowy przewodnik po Bari – stolicy Apulii

#ChomikOdkrywca, #stadowpodrozy, Gdzie na spacer, Mazury, nocleg z psem, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, wędrówki

Karwica – mazurska cisza

Turystyczne miejsca lubimy odwiedzać poza sezonem największej popularności. Cenimy sobie ciszę i spokój. Teraz, kiedy jest z nami Farsa bojąca się własnego cienia, tym bardziej doceniamy miejsca odludne. W najmniej popularnym czasie wybraliśmy się do krainy jezior – na Mazury. Karwica house Przeuroczy domek w miejscowości Karwica. Naszym stadkiem zajęliśmy tylko parter, na który składa… Read More Karwica – mazurska cisza

#ChomikOdkrywca, #zlamatkatrip, podróże, wędrówki

Rezerwat przyrody w sercu Kielc – Jaskinie na Kadzielni

Krążąc na trasie #ZłaMatkaTrip zawędrowałyśmy do Kielc, gdzie Karolina i jej gościnne i cudowne stadko nas przenocowali. Po drodze wraz z Chomiczkiem zwiedziłyśmy Jaskinię Raj i muszę przyznać, że jaskinia sama w sobie robi wrażenie, ale przewodnik klepał formułki w taki sposób, że nawet ja się wynudziłam (i chyba było mu nie w smak, że… Read More Rezerwat przyrody w sercu Kielc – Jaskinie na Kadzielni