#stadowpodrozy, Pieskie życie, podróże

Mikropodróże – gdzie pojechać na długi weekend

Czasami z Amelką lecimy gdzieś we dwie, ale całym stadem zdecydowanie wolimy poruszać się drogą naziemną :) Ten rok był ostatnim, kiedy beztrosko mogliśmy planować nasze małe wojaże przedłużając sobie weekendy. Od września młoda zaczyna szkołę, więc mikropodróże będą dopasowane do jej planu zajęć. Całym stadem jest najlepiej ❤️ Jeśli jeździmy wszyscy to zawsze wybieramy… Read More Mikropodróże – gdzie pojechać na długi weekend

#stadowpodrozy, Góry, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, z psem w górach

Psolubny domek w Bieszczadach

Każdego roku w okresie sylwestrowym staramy się znikać z miasta. Przede wszystkim ze względu na nasze psy, które boją się wystrzałów petard, ale po części dlatego, że sami wolimy odpoczywać z dala od miasta. Na przełomie tego roku wraz z przyjaciółmi trafiliśmy na psolubny domek w Bieszczadach :) Co prawda do samego parku z psem… Read More Psolubny domek w Bieszczadach

#stadowpodrozy, Morze, nocleg z psem, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca

Rodzinny pobyt nad morzem w pięknym domu z bala

Podróżowanie w obecnych pandemicznych czasach jest bardzo utrudnione, ale liczę na to, że niebawem się to zmieni i wszyscy będziemy mogli nocować gdzie chcemy (w sensie, że ruszy branża hotelarska). Tymczasem chcę Wam polecić przecudowny dom z bala położony w urokliwej lekko leśnej okolicy. Lokalizacja Domki Baltic Dream mają kozacką lokalizację, z dala od szumu… Read More Rodzinny pobyt nad morzem w pięknym domu z bala

#ChomikOdkrywca, #stadowpodrozy, podróże, z psem w górach

Adršpach – skalne miasto

Od powrotu z pierwszej wizyty w Karkonoszach bardzo chciałam odwiedzić to miejsce. Powiem Wam, że nie zawiodłam się wcale :) Oczywiście największym marzeniem zwiedzania tego miejsca było przekroczenie bramy rodem z Władcy Pierścieni :D „Powiedz „Przyjacielu” i wejdź” – ofc nazwa owocu musiała zostać przeze mnie wypowiedziana na głos przy przejściu :D Skalne miasto w… Read More Adršpach – skalne miasto

#ChomikOdkrywca, #stadowpodrozy, Gdzie na spacer, Góry, nocleg z psem, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, wędrówki, z psem w górach

Szczeliniec Wielki z dzieckiem i psem

Wszystkie plany urlopowe w tym roku zostały mocno pokrzyżowane przez badziewie panujące na świecie. Korzystając jednak z piękna naszej rodzimej przyrody udaliśmy się naszym stadkiem na Szczeliniec Wielki w Góry Stołowe. Ze względu na wiek oraz kondycję naszego Fadzioszka zostawiliśmy chłopaka pod najdoskonalszą opieką w naszym domu. Na szwędanie się po górach zabraliśmy tylko jeden… Read More Szczeliniec Wielki z dzieckiem i psem

#stadowpodrozy, jura krakowsko-częstochowska, nocleg z psem, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, wędrówki

Gajówka Sokola na Jurze

Miejsce, w którym czas się zatrzygmuje, a problemy odchodzą w siną dal. Gajówka Sokola zlokalizowana jest na Jurze Krakowsko-Częstochowskiej pośrodku niczego :) Lokalizacja i jak dojechać Kierunek należy obrać na zamek w Olsztynie, a potem dzwonić do gospodyni :D Tak całkiem serio, bo droga dojazdowa prowadzi szlakiem rowerowym :P Poniżej mapka z lokalizacją: Miejsce pełne… Read More Gajówka Sokola na Jurze

#ChomikOdkrywca, #stadowpodrozy, #zlamatkatrip, Gdzie na spacer, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, Śląsk

Ruiny zamku w Chudowie

Ruiny zamku w Chudowie sama odwiedziałam jako małolata. Zawsze ubiłam to miejsce, latem organizowanych jest ttutaj wiele imprez i festynów. Masa atrakcji dla dzieciaków (poza zwiedzaniem ruin) oraz kilka budek z jedzeniem i napojami. To miejsce gdzie często spotykają się motocykliści – więc dla fanów jednośladów zawsze znajdzie się coś ciekawego :) Jak dojechać Najwygodniej… Read More Ruiny zamku w Chudowie

#stadowpodrozy, nocleg z psem, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, wędrówki

Biebrzański Park Narodowy z psem

Każdego roku w okresie sylwestrowym uciekamy od huku petard i tłumów ludzi. W tym roku, a w zasadzie to w ubiegłym, trafiliśmy do cudownego domku w Biebrzańskim Parku Narodowym. Psolubny nocleg nad Biebrzą Biebrzańska Zagroda to cudowny domek z ogrodzonym terenem, po którym psiaki mogą swobodnie galopować. Gospodarze są niesamowicie uprzejmi i mili. Na terenie… Read More Biebrzański Park Narodowy z psem

#ChomikOdkrywca, #stadowpodrozy, Gdzie na spacer, Mazury, nocleg z psem, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, wędrówki

Karwica – mazurska cisza

Turystyczne miejsca lubimy odwiedzać poza sezonem największej popularności. Cenimy sobie ciszę i spokój. Teraz, kiedy jest z nami Farsa bojąca się własnego cienia, tym bardziej doceniamy miejsca odludne. W najmniej popularnym czasie wybraliśmy się do krainy jezior – na Mazury. Karwica house Przeuroczy domek w miejscowości Karwica. Naszym stadkiem zajęliśmy tylko parter, na który składa… Read More Karwica – mazurska cisza