#ChomikOdkrywca, #zlamatkatrip, Dziecko, Góry, psolubne miejsca, wędrówki

Kolejka na Skrzyczne – #ZłaMatkaTrip w Szczyrku

Podczas tegorocznej trasy #ZłaMakaTrip z aglomeracji śląskiej zawędrowałam z Chomiczkiem w moje ukochane Beskidy. Kolejka na Skrzyczne Na Skrzyczne najczęściej wchodzę, ale tym razem stan zdrowia nie za bardzo pozwalał mi na taki wysiłek. Ze względu na moją kondycję (a raczej jej brak) tegoroczna trasa obejmowała atrakcje takie jak kolejka na szczyt. Ależ to był… Read More Kolejka na Skrzyczne – #ZłaMatkaTrip w Szczyrku

#ChomikOdkrywca, #stadowpodrozy, #zlamatkatrip, Dziecko, podróże, psolubne miejsca, wędrówki

Park Jurajski w Krasiejowie – bliskie spotkanie z prehistorią

Zakończyłyśmy z Chomiczkiem trasę #ZlaMatkaTrip. Raz w roku we dwie spędzamy ze sobą czas. Takie chwile tylko dla nas, czasami trudne, czasami okraszone łezkami, ale w 99% radosne i pełne uśmiechu. Wracamy z takich wojaży zmęczone i szczęśliwe, z kilkoma dodatkowymi siniakami i/lub otarciami ;) Tegoroczna „trasa wycieczkowa” zaczęła się od JuraParku w Krasiejowie. Mogłyśmy… Read More Park Jurajski w Krasiejowie – bliskie spotkanie z prehistorią

#stadowpodrozy, nocleg z psem, Pieskie życie, Podlasie, podróże, psolubne miejsca, restauracje z psem, wędrówki

Skarby Podlasia

Nie ma tyle dni wolnych, żeby odkryć wszystkie skarby Podlasia. My w długi weekend czerwcowy ruszyliśmy na krótki wypoczynek i ładowanie bateryjek energią Puszczy Białowieskiej. Wyloguj się i chodź z nami w leśne ostępy <3 Dużo lasu u nas nie tylko na blogu, ale także w socialach. Weekendy spędzamy w naszym małym leśnym raju, doprowadzając… Read More Skarby Podlasia

Gdzie na spacer, Pieskie życie, psolubne miejsca, wędrówki

Narew – doskonałe miejsce na spacer

Brzeg rzeki Narew zdecydowanie może dołączyć do listy cudownych miejsc na spacer :) Trafiliśmy tutaj całkowitym przypadkiem i zauroczyły nas okolice. Za każdym razem, gdy odkrywamy nowe urocze miejscówki jaramy się nimi na maxa :) Tak też było i tym razem. Polska Amazonka Tak nazywana jest ta rzeka ponieważ płynie wieloma rozgałęziającymi się i łączącymi… Read More Narew – doskonałe miejsce na spacer

#ChomikOdkrywca, Gdzie na spacer, Pieskie życie, psolubne miejsca, Warszawa, z psem po warszawie

Łosiowe błota – warszawskie tereny spacerowe

Święta zobowiązują: dużo wolnego oraz jeszcze więcej jedzenia, które trzeba wychodzić ;). My w pierwszy dzień Świąt, poza planem na wyspanie się, postanowiliśmy ruszyć na spacer w las oczywiście! Tym razem trafiliśmy na wyborną lokalizację o nazwie Łosiowe błota, całkiem spory obszar zieleni w Warszawie. Tak, tak, w Warszawie, a nie pod nią :) Lokalizacja… Read More Łosiowe błota – warszawskie tereny spacerowe

Najpiękniejsze podwarszawskie miejsca na spacer z psem

Często mamy spore wyzwanie szukając ładnych miejsc na spacer z psem oraz z naszym 3,5 rocznym Chomiczkiem. My lokalizacji szukamy za pomocą google maps, natomiast nie zawsze udaje nam się trafić w ciekawe miejsce. Zdarza się, że trasa nie nadaje się do spaceru z dzieckiem, a czasami jest zakaz wejścia z psem. Bywają sytuacje, że… Read More Najpiękniejsze podwarszawskie miejsca na spacer z psem

Gdzie na spacer, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca

Goździkowe Bagno – doskonałe miejsce na spacer z psem

Czy Wy też tak macie, że po całym tygodniu pracy jedyne na co macie ochotę, to długi spacer z dala od cywilizacji? Ja zdecydowanie czuję potrzebę przebywania/ spacerowania w lesie. Goździkowe Bagno to najdoskonalsze miejsce jakie w tym roku udało nam się namierzyć, a do tego jest w dość bliskiej odległości od Warszawy. Jak dojechać… Read More Goździkowe Bagno – doskonałe miejsce na spacer z psem

#stadowpodrozy, Góry, nocleg z psem, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, Słowacja

Chata Śmiech – najlepszy nocleg w niskich Tatrach*

To lato było dla nas wyborne! Bardzo dużo się wydarzyło, ogrom rzeczy widzieliśmy, piękne miejsca odwiedziliśmy kilka fantastycznych lokacji, ale mały kawałek nas został w Chacie Śmiech na Słowacji :) Sami zobaczcie jak nam było pięknie! Fadzioch miał spory teren do patrolowania, a Chomiczek cudowne miejsce do zabawy. Warunki w tym miejscu są jak w… Read More Chata Śmiech – najlepszy nocleg w niskich Tatrach*

#ChomikOdkrywca, #stadowpodrozy, Gdzie na spacer, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, Słowacja, z psem w górach

Niskie Tatry z dzieckiem – Vlkolínec

Vlkolínec – dziedzictwo UNESCO Jest takie miejsce, w którym czas się zatrzymał, a klimat zapiera dech! Nas zafascynował zarówno widok jaki roztacza się dookoła, jak i magia tego miejsca. Widok na zbocze góry Sidorovo (1 099 m) Vlkolínec to malutka wieś w regionie Liptowskim w Słowackich tatrach. Cała wioska składa się z 45 domów, pochodzących z… Read More Niskie Tatry z dzieckiem – Vlkolínec