#ChomikOdkrywca, #zlamatkatrip, podróże, Śląsk

Ruiny pałacu w Tworkowie

Jeśli mieszkasz, lub akurat jesteś na Śląsku, to polecam odwiedzić ruiny pałacu w Tworkowie – to niewielka miejscowość powiecie raciborskim w województwie śląskim. Całość budowli wzniesiona została w stylu gotyckim w roku 1567 – taka data widnieje na jednej z wież. Miejscówka jest czadowa. Pałac w latach świetności musiał robić niesamowite wrażenie, bo nawet teraz,… Read More Ruiny pałacu w Tworkowie

#ChomikOdkrywca, #zlamatkatrip, Francja, Mazury, podróże, Śląsk, Warszawa, Wrocław

Muzea z dzieckiem – nasz wybór najciekawszych miejsc

Wielokrotnie w socialach pisałam, że odniosłam sukces rodzicielski, bo nasza córka uwielbia muzea. Cieszę się z tego niesamowicie, bo choć nie wszystkie miejsca są ciekawe dla 6cio (zaraz 7dmio) latki, to z każdego wychodzimy z odrobiną wiedzy. Muzea, które warto odwiedzić Dzięki temu, że całkiem sporo z Amelka podróżujemy, miałyśmy okazję być w wielu odjechanych… Read More Muzea z dzieckiem – nasz wybór najciekawszych miejsc

#ChomikOdkrywca, #zlamatkatrip, Francja, podróże

Wymarzony weekend w Paryżu – koszty, informacje, wrażenia

Podobno marzenia się nie spełniają tylko trzeba je spełniać :) no to spełniłam jedno z ogromnych marzeń córki :) Wymarzyła sobie ona wyjazd do Paryża i wejście (a raczej wjechanie) na wieżę Eiffla. Do Paryża miałyśmy lecieć dwa lata temu, niestety zamkniecie granic ze względu na pandemię uniemożliwiło nam wylot. Wyjazd udało się nam zrealizować… Read More Wymarzony weekend w Paryżu – koszty, informacje, wrażenia

#zlamatkatrip, Mazury, nocleg z psem, podróże, psolubne miejsca

Orzechowe Wzgórze – wiejski wypoczynek na Warmii

Kolejny #ZłaMatkaTrip za nami :) Tym razem w pso-ludzkim składzie odwiedziłyśmy agroturystykę Orzechowe Wzgórze, które zlokalizowane jest na Warmii. Miejsce jest niesamowicie gościnne, cudownie kolorowe i pełne uroczych zwierząt. Gospodarze (Jarek i Zbyszek) są bardzo pomocni, a ich mama, Pani Jadzia, z wielką cierpliwością odpowiadała na pytania Amelki. Lokalizacja Agroturystyka położona jest pośrodku łąk. W… Read More Orzechowe Wzgórze – wiejski wypoczynek na Warmii

#ChomikOdkrywca, #zlamatkatrip, podróże, Śląsk

Minizoo w Zabrzu – atrakcja dla dzieci

W tych pokręconych czasach znalezienie rozrywki dla dziecka jest okrutnie trudne. Właśnie w tym momencie na pomoc przychodzą niewielkie, ale puchate atrakcje, jak ta w Zabrzu: mini zoo w Makoszowach. Jest to niewielki, prywatny obiekt z fajnymi i przyjaznymi zwierzętami. Lokalizacja Animal World znajduje się w Zabrzu Makoszowach na ul. Karola Niedoby 11. Na miejscu… Read More Minizoo w Zabrzu – atrakcja dla dzieci

#zlamatkatrip, Góry, podróże, psolubne miejsca, wędrówki, z psem w górach

Schronisko Soszów – trasa widokowa

W grudniu w poszukiwaniu śniegu zawędrowałam z Chomiczkiem w Beskid, a dokładniej na szlak do schroniska Soszów. Samo schronisko było niestety nieczynne, ale trasa ma piękne widoki i jest bardzo przystępna dla dziecięcych nóżek. Samo schronisko od 1946 funkcjonuje jako pierwsza stacja turystyczna cieszyńskiego oddziału Polskiego Towarzystwa Tatrzańskiego. Jednak sam obiekt został otwarty przez Pawła… Read More Schronisko Soszów – trasa widokowa

#ChomikOdkrywca, #zlamatkatrip, podróże, wędrówki

Bruksela na weekend z dzieckiem – #ZłaMatkaTrip w czasie pandemii

Miał być paryż, ale skończyło się na zmianie rezerwacji na dwa dni przed wylotem. Stanęło na Brukseli. Pierwszy raz w ramach #ZłaMatkaTrip wyruszyłyśmy z Chomiczkiem wraz z Ciotką Pauliną i jej córką :) Atrakcji i wrażeń było niemało. Zapnijcie pasy, bo zabieram Was na wycieczkę po czadowym mieście! Kraina frytek i piwa Wszystkie byłyśmy w… Read More Bruksela na weekend z dzieckiem – #ZłaMatkaTrip w czasie pandemii

#ChomikOdkrywca, #stadowpodrozy, #zlamatkatrip, Gdzie na spacer, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, Śląsk

Ruiny zamku w Chudowie

Ruiny zamku w Chudowie sama odwiedziałam jako małolata. Zawsze ubiłam to miejsce, latem organizowanych jest ttutaj wiele imprez i festynów. Masa atrakcji dla dzieciaków (poza zwiedzaniem ruin) oraz kilka budek z jedzeniem i napojami. To miejsce gdzie często spotykają się motocykliści – więc dla fanów jednośladów zawsze znajdzie się coś ciekawego :) Jak dojechać Najwygodniej… Read More Ruiny zamku w Chudowie

#zlamatkatrip, Góry, nocleg z psem, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, wędrówki, z psem w górach

Chatka na Rogaczu – z psem i dzieckiem w schronisku górskim w Beskidzie

Praca zdalna ma całkiem sporo plusów, największym z nich jest to, że można ją wykonywać z każdego miejsca z internetem :) Korzystając z okazji zapakowałyśmy się z Chomiczkiem i Farsą i ruszyłyśmy na jednodniową przygodę w góry #ZłaMaktaTrip Chatka na Rogaczu – miejsce z odjechana historią Chomiczek wybrała miejsce noclegowe. Powiedziała, że chce spać tam… Read More Chatka na Rogaczu – z psem i dzieckiem w schronisku górskim w Beskidzie