Gdzie na spacer, Pieskie życie, psolubne miejsca, wędrówki

Najlepsze trasy spacerowe z psem w okolicach Warszawy

Z racji tego, że dużo łazimy po lasach i są takie obszary, które znamy już prawie na pamięć, to z ogromną przyjemnością podzielę się z Wami najlepszymi trasami na spacer z psem w okolicach Warszawy (oczywiście naszym zdaniem) :) Trasy podzieliłam według czasu przejścia (wg. google maps): Na krótki rozruch – do godziny spaceru Dla… Read More Najlepsze trasy spacerowe z psem w okolicach Warszawy

#ChomikOdkrywca, #stadowpodrozy, Gdzie na spacer, Góry, nocleg z psem, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, wędrówki, z psem w górach

Szczeliniec Wielki z dzieckiem i psem

Wszystkie plany urlopowe w tym roku zostały mocno pokrzyżowane przez badziewie panujące na świecie. Korzystając jednak z piękna naszej rodzimej przyrody udaliśmy się naszym stadkiem na Szczeliniec Wielki w Góry Stołowe. Ze względu na wiek oraz kondycję naszego Fadzioszka zostawiliśmy chłopaka pod najdoskonalszą opieką w naszym domu. Na szwędanie się po górach zabraliśmy tylko jeden… Read More Szczeliniec Wielki z dzieckiem i psem

#ChomikOdkrywca, #stadowpodrozy, #zlamatkatrip, Gdzie na spacer, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, Śląsk

Ruiny zamku w Chudowie

Ruiny zamku w Chudowie sama odwiedziałam jako małolata. Zawsze ubiłam to miejsce, latem organizowanych jest ttutaj wiele imprez i festynów. Masa atrakcji dla dzieciaków (poza zwiedzaniem ruin) oraz kilka budek z jedzeniem i napojami. To miejsce gdzie często spotykają się motocykliści – więc dla fanów jednośladów zawsze znajdzie się coś ciekawego :) Jak dojechać Najwygodniej… Read More Ruiny zamku w Chudowie

#ChomikOdkrywca, #stadowpodrozy, Gdzie na spacer, Mazury, nocleg z psem, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, wędrówki

Karwica – mazurska cisza

Turystyczne miejsca lubimy odwiedzać poza sezonem największej popularności. Cenimy sobie ciszę i spokój. Teraz, kiedy jest z nami Farsa bojąca się własnego cienia, tym bardziej doceniamy miejsca odludne. W najmniej popularnym czasie wybraliśmy się do krainy jezior – na Mazury. Karwica house Przeuroczy domek w miejscowości Karwica. Naszym stadkiem zajęliśmy tylko parter, na który składa… Read More Karwica – mazurska cisza

Gdzie na spacer, Pieskie życie, psolubne miejsca, wędrówki

Narew – doskonałe miejsce na spacer

Brzeg rzeki Narew zdecydowanie może dołączyć do listy cudownych miejsc na spacer :) Trafiliśmy tutaj całkowitym przypadkiem i zauroczyły nas okolice. Za każdym razem, gdy odkrywamy nowe urocze miejscówki jaramy się nimi na maxa :) Tak też było i tym razem. Polska Amazonka Tak nazywana jest ta rzeka ponieważ płynie wieloma rozgałęziającymi się i łączącymi… Read More Narew – doskonałe miejsce na spacer

#ChomikOdkrywca, Gdzie na spacer, Pieskie życie, psolubne miejsca, Warszawa, z psem po warszawie

Łosiowe błota – warszawskie tereny spacerowe

Edit 2021: Obecnie na terenie Łosiowych błot obowiązuje całkowity zakaz wprowadzania psów. Święta zobowiązują: dużo wolnego oraz jeszcze więcej jedzenia, które trzeba wychodzić ;). My w pierwszy dzień Świąt, poza planem na wyspanie się, postanowiliśmy ruszyć na spacer w las oczywiście! Tym razem trafiliśmy na wyborną lokalizację o nazwie Łosiowe błota, całkiem spory obszar zieleni… Read More Łosiowe błota – warszawskie tereny spacerowe

Najpiękniejsze podwarszawskie miejsca na spacer z psem

Często mamy spore wyzwanie szukając ładnych miejsc na spacer z psem oraz z naszym 3,5 rocznym Chomiczkiem. My lokalizacji szukamy za pomocą google maps, natomiast nie zawsze udaje nam się trafić w ciekawe miejsce. Zdarza się, że trasa nie nadaje się do spaceru z dzieckiem, a czasami jest zakaz wejścia z psem. Bywają sytuacje, że… Read More Najpiękniejsze podwarszawskie miejsca na spacer z psem

Gdzie na spacer, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca

Goździkowe Bagno – doskonałe miejsce na spacer z psem

Czy Wy też tak macie, że po całym tygodniu pracy jedyne na co macie ochotę, to długi spacer z dala od cywilizacji? Ja zdecydowanie czuję potrzebę przebywania/ spacerowania w lesie. Goździkowe Bagno to najdoskonalsze miejsce jakie w tym roku udało nam się namierzyć, a do tego jest w dość bliskiej odległości od Warszawy. Jak dojechać… Read More Goździkowe Bagno – doskonałe miejsce na spacer z psem

#ChomikOdkrywca, #stadowpodrozy, Gdzie na spacer, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, Słowacja, z psem w górach

Niskie Tatry z dzieckiem – Vlkolínec

Vlkolínec – dziedzictwo UNESCO Jest takie miejsce, w którym czas się zatrzymał, a klimat zapiera dech! Nas zafascynował zarówno widok jaki roztacza się dookoła, jak i magia tego miejsca. Widok na zbocze góry Sidorovo (1 099 m) Vlkolínec to malutka wieś w regionie Liptowskim w Słowackich tatrach. Cała wioska składa się z 45 domów, pochodzących z… Read More Niskie Tatry z dzieckiem – Vlkolínec