Czechy, Góry, nocleg z psem, Pieskie życie, psolubne miejsca, z psem w górach

Tiské Stěny – czeska szwajcaria

Wywczasu to już koniec i choć urlop był w tym roku jakiś taki poszarpany, to mam poczucie bardzo intensywnie i aktywnie spędzonego lata. Zdecydowanie muszę Wam pokazać jak nieziemskim miejscem jest Szwajcaria czeska. „Na pierwszy ogień” zabieram was na spacer w Tiské Stěny – zapnijcie pasy. Zanim jednak o samych skałach to najpierw trochę logistyki.… Read More Tiské Stěny – czeska szwajcaria

#zlamatkatrip, Mazury, nocleg z psem, podróże, psolubne miejsca

Orzechowe Wzgórze – wiejski wypoczynek na Warmii

Kolejny #ZłaMatkaTrip za nami :) Tym razem w pso-ludzkim składzie odwiedziłyśmy agroturystykę Orzechowe Wzgórze, które zlokalizowane jest na Warmii. Miejsce jest niesamowicie gościnne, cudownie kolorowe i pełne uroczych zwierząt. Gospodarze (Jarek i Zbyszek) są bardzo pomocni, a ich mama, Pani Jadzia, z wielką cierpliwością odpowiadała na pytania Amelki. Lokalizacja Agroturystyka położona jest pośrodku łąk. W… Read More Orzechowe Wzgórze – wiejski wypoczynek na Warmii

#stadowpodrozy, Morze, nocleg z psem, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca

Rodzinny pobyt nad morzem w pięknym domu z bala

Podróżowanie w obecnych pandemicznych czasach jest bardzo utrudnione, ale liczę na to, że niebawem się to zmieni i wszyscy będziemy mogli nocować gdzie chcemy (w sensie, że ruszy branża hotelarska). Tymczasem chcę Wam polecić przecudowny dom z bala położony w urokliwej lekko leśnej okolicy. Lokalizacja Domki Baltic Dream mają kozacką lokalizację, z dala od szumu… Read More Rodzinny pobyt nad morzem w pięknym domu z bala

#ChomikOdkrywca, #stadowpodrozy, Gdzie na spacer, Góry, nocleg z psem, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, wędrówki, z psem w górach

Szczeliniec Wielki z dzieckiem i psem

Wszystkie plany urlopowe w tym roku zostały mocno pokrzyżowane przez badziewie panujące na świecie. Korzystając jednak z piękna naszej rodzimej przyrody udaliśmy się naszym stadkiem na Szczeliniec Wielki w Góry Stołowe. Ze względu na wiek oraz kondycję naszego Fadzioszka zostawiliśmy chłopaka pod najdoskonalszą opieką w naszym domu. Na szwędanie się po górach zabraliśmy tylko jeden… Read More Szczeliniec Wielki z dzieckiem i psem

#stadowpodrozy, jura krakowsko-częstochowska, nocleg z psem, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, wędrówki

Gajówka Sokola na Jurze

Miejsce, w którym czas się zatrzygmuje, a problemy odchodzą w siną dal. Gajówka Sokola zlokalizowana jest na Jurze Krakowsko-Częstochowskiej pośrodku niczego :) Lokalizacja i jak dojechać Kierunek należy obrać na zamek w Olsztynie, a potem dzwonić do gospodyni :D Tak całkiem serio, bo droga dojazdowa prowadzi szlakiem rowerowym :P Poniżej mapka z lokalizacją: Miejsce pełne… Read More Gajówka Sokola na Jurze

#zlamatkatrip, Góry, nocleg z psem, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, wędrówki, z psem w górach

Chatka na Rogaczu – z psem i dzieckiem w schronisku górskim w Beskidzie

Praca zdalna ma całkiem sporo plusów, największym z nich jest to, że można ją wykonywać z każdego miejsca z internetem :) Korzystając z okazji zapakowałyśmy się z Chomiczkiem i Farsą i ruszyłyśmy na jednodniową przygodę w góry #ZłaMaktaTrip Chatka na Rogaczu – miejsce z odjechana historią Chomiczek wybrała miejsce noclegowe. Powiedziała, że chce spać tam… Read More Chatka na Rogaczu – z psem i dzieckiem w schronisku górskim w Beskidzie

#stadowpodrozy, nocleg z psem, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, wędrówki

Biebrzański Park Narodowy z psem

Każdego roku w okresie sylwestrowym uciekamy od huku petard i tłumów ludzi. W tym roku, a w zasadzie to w ubiegłym, trafiliśmy do cudownego domku w Biebrzańskim Parku Narodowym. Psolubny nocleg nad Biebrzą Biebrzańska Zagroda to cudowny domek z ogrodzonym terenem, po którym psiaki mogą swobodnie galopować. Gospodarze są niesamowicie uprzejmi i mili. Na terenie… Read More Biebrzański Park Narodowy z psem

#ChomikOdkrywca, #stadowpodrozy, Gdzie na spacer, Mazury, nocleg z psem, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, wędrówki

Karwica – mazurska cisza

Turystyczne miejsca lubimy odwiedzać poza sezonem największej popularności. Cenimy sobie ciszę i spokój. Teraz, kiedy jest z nami Farsa bojąca się własnego cienia, tym bardziej doceniamy miejsca odludne. W najmniej popularnym czasie wybraliśmy się do krainy jezior – na Mazury. Karwica house Przeuroczy domek w miejscowości Karwica. Naszym stadkiem zajęliśmy tylko parter, na który składa… Read More Karwica – mazurska cisza

#stadowpodrozy, nocleg z psem, Pieskie życie, Podlasie, podróże, psolubne miejsca, restauracje z psem, wędrówki

Skarby Podlasia

Nie ma tyle dni wolnych, żeby odkryć wszystkie skarby Podlasia. My w długi weekend czerwcowy ruszyliśmy na krótki wypoczynek i ładowanie bateryjek energią Puszczy Białowieskiej. Wyloguj się i chodź z nami w leśne ostępy <3 Dużo lasu u nas nie tylko na blogu, ale także w socialach. Weekendy spędzamy w naszym małym leśnym raju, doprowadzając… Read More Skarby Podlasia