Czechy, Góry, nocleg z psem, Pieskie życie, psolubne miejsca, z psem w górach

Tiské Stěny – czeska szwajcaria

Wywczasu to już koniec i choć urlop był w tym roku jakiś taki poszarpany, to mam poczucie bardzo intensywnie i aktywnie spędzonego lata. Zdecydowanie muszę Wam pokazać jak nieziemskim miejscem jest Szwajcaria czeska. „Na pierwszy ogień” zabieram was na spacer w Tiské Stěny – zapnijcie pasy. Zanim jednak o samych skałach to najpierw trochę logistyki.… Read More Tiské Stěny – czeska szwajcaria

#stadowpodrozy, Góry, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, z psem w górach

Psolubny domek w Bieszczadach

Każdego roku w okresie sylwestrowym staramy się znikać z miasta. Przede wszystkim ze względu na nasze psy, które boją się wystrzałów petard, ale po części dlatego, że sami wolimy odpoczywać z dala od miasta. Na przełomie tego roku wraz z przyjaciółmi trafiliśmy na psolubny domek w Bieszczadach :) Co prawda do samego parku z psem… Read More Psolubny domek w Bieszczadach

#zlamatkatrip, Góry, podróże, psolubne miejsca, wędrówki, z psem w górach

Schronisko Soszów – trasa widokowa

W grudniu w poszukiwaniu śniegu zawędrowałam z Chomiczkiem w Beskid, a dokładniej na szlak do schroniska Soszów. Samo schronisko było niestety nieczynne, ale trasa ma piękne widoki i jest bardzo przystępna dla dziecięcych nóżek. Samo schronisko od 1946 funkcjonuje jako pierwsza stacja turystyczna cieszyńskiego oddziału Polskiego Towarzystwa Tatrzańskiego. Jednak sam obiekt został otwarty przez Pawła… Read More Schronisko Soszów – trasa widokowa

#ChomikOdkrywca, #stadowpodrozy, podróże, z psem w górach

Adršpach – skalne miasto

Od powrotu z pierwszej wizyty w Karkonoszach bardzo chciałam odwiedzić to miejsce. Powiem Wam, że nie zawiodłam się wcale :) Oczywiście największym marzeniem zwiedzania tego miejsca było przekroczenie bramy rodem z Władcy Pierścieni :D „Powiedz „Przyjacielu” i wejdź” – ofc nazwa owocu musiała zostać przeze mnie wypowiedziana na głos przy przejściu :D Skalne miasto w… Read More Adršpach – skalne miasto

#ChomikOdkrywca, #stadowpodrozy, Gdzie na spacer, Góry, nocleg z psem, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, wędrówki, z psem w górach

Szczeliniec Wielki z dzieckiem i psem

Wszystkie plany urlopowe w tym roku zostały mocno pokrzyżowane przez badziewie panujące na świecie. Korzystając jednak z piękna naszej rodzimej przyrody udaliśmy się naszym stadkiem na Szczeliniec Wielki w Góry Stołowe. Ze względu na wiek oraz kondycję naszego Fadzioszka zostawiliśmy chłopaka pod najdoskonalszą opieką w naszym domu. Na szwędanie się po górach zabraliśmy tylko jeden… Read More Szczeliniec Wielki z dzieckiem i psem

#zlamatkatrip, Góry, nocleg z psem, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, wędrówki, z psem w górach

Chatka na Rogaczu – z psem i dzieckiem w schronisku górskim w Beskidzie

Praca zdalna ma całkiem sporo plusów, największym z nich jest to, że można ją wykonywać z każdego miejsca z internetem :) Korzystając z okazji zapakowałyśmy się z Chomiczkiem i Farsą i ruszyłyśmy na jednodniową przygodę w góry #ZłaMaktaTrip Chatka na Rogaczu – miejsce z odjechana historią Chomiczek wybrała miejsce noclegowe. Powiedziała, że chce spać tam… Read More Chatka na Rogaczu – z psem i dzieckiem w schronisku górskim w Beskidzie

#ChomikOdkrywca, #stadowpodrozy, Gdzie na spacer, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, Słowacja, z psem w górach

Niskie Tatry z dzieckiem – Vlkolínec

Vlkolínec – dziedzictwo UNESCO Jest takie miejsce, w którym czas się zatrzymał, a klimat zapiera dech! Nas zafascynował zarówno widok jaki roztacza się dookoła, jak i magia tego miejsca. Widok na zbocze góry Sidorovo (1 099 m) Vlkolínec to malutka wieś w regionie Liptowskim w Słowackich tatrach. Cała wioska składa się z 45 domów, pochodzących z… Read More Niskie Tatry z dzieckiem – Vlkolínec

#ChomikOdkrywca, #stadowpodrozy, Góry, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, Słowacja, z psem w górach

Niskie Tatry z dzieckiem – Havránok

Ze względu na niepewną pogodę i naszą nieudaną próbę wejścia na szczyt dnia poprzedniego, tym razem postanowiliśmy obrać taktykę zwiedzania okolicy. W taki właśnie sposób małżon wymyślił wizytę w unikatowym parku archeologicznym o nazwie Havránok. Lokalizacja Havránok zlokalizowany jest na zboczu wzniesienia, tuż obok zapory Liptovská Mara, niecałe 2 km od miejscowości Bobrovnik, w regionie Liptov.… Read More Niskie Tatry z dzieckiem – Havránok

#ChomikOdkrywca, #stadowpodrozy, Gdzie na spacer, Góry, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, Słowacja, wędrówki, z psem w górach

Niskie Tatry z dzieckiem – Rakytov

Podobno nie ma złej pogody na wyjście w góry, są tylko złe ubrania. Z taką myślą ruszyliśmy naszego pierwszego dnia na podbój jednego ze słowackich szczytów Niskich Tatr. Chcieliśmy wejść na Rakytov z naszym psem i dzieckiem. Ze względu na fakt, że Chomiczek ma dopiero nieco ponad trzy lata, postanowiliśmy podjechać najdalej jak się będzie… Read More Niskie Tatry z dzieckiem – Rakytov