Czechy, Góry, nocleg z psem, Pieskie życie, psolubne miejsca, z psem w górach

Tiské Stěny – czeska szwajcaria

Wywczasu to już koniec i choć urlop był w tym roku jakiś taki poszarpany, to mam poczucie bardzo intensywnie i aktywnie spędzonego lata. Zdecydowanie muszę Wam pokazać jak nieziemskim miejscem jest Szwajcaria czeska. „Na pierwszy ogień” zabieram was na spacer w Tiské Stěny – zapnijcie pasy. Zanim jednak o samych skałach to najpierw trochę logistyki.… Read More Tiské Stěny – czeska szwajcaria

#stadowpodrozy, Góry, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, z psem w górach

Psolubny domek w Bieszczadach

Każdego roku w okresie sylwestrowym staramy się znikać z miasta. Przede wszystkim ze względu na nasze psy, które boją się wystrzałów petard, ale po części dlatego, że sami wolimy odpoczywać z dala od miasta. Na przełomie tego roku wraz z przyjaciółmi trafiliśmy na psolubny domek w Bieszczadach :) Co prawda do samego parku z psem… Read More Psolubny domek w Bieszczadach

#ChomikOdkrywca, Góry, warto wiedzieć

Pomysły na zabawy na spacerze z dzieckiem

Chodzenie po górach zawsze wiąże się z wysiłkiem. A chodzenie po górach z dzieckiem przypomina sport ekstremalny. Gdy Ami miała 3 lata pojechałam z nią w Pieniny. Na szlaku tylko my dwie z plecakiem. Pierwsza trasa na Trzy Korony, 5 minut po wyjściu ze schroniska zaczęły boleć ją nogi, kilka metrów dalej chciała już wracać.… Read More Pomysły na zabawy na spacerze z dzieckiem

#zlamatkatrip, Góry, podróże, psolubne miejsca, wędrówki, z psem w górach

Schronisko Soszów – trasa widokowa

W grudniu w poszukiwaniu śniegu zawędrowałam z Chomiczkiem w Beskid, a dokładniej na szlak do schroniska Soszów. Samo schronisko było niestety nieczynne, ale trasa ma piękne widoki i jest bardzo przystępna dla dziecięcych nóżek. Samo schronisko od 1946 funkcjonuje jako pierwsza stacja turystyczna cieszyńskiego oddziału Polskiego Towarzystwa Tatrzańskiego. Jednak sam obiekt został otwarty przez Pawła… Read More Schronisko Soszów – trasa widokowa

#ChomikOdkrywca, #stadowpodrozy, Gdzie na spacer, Góry, nocleg z psem, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, wędrówki, z psem w górach

Szczeliniec Wielki z dzieckiem i psem

Wszystkie plany urlopowe w tym roku zostały mocno pokrzyżowane przez badziewie panujące na świecie. Korzystając jednak z piękna naszej rodzimej przyrody udaliśmy się naszym stadkiem na Szczeliniec Wielki w Góry Stołowe. Ze względu na wiek oraz kondycję naszego Fadzioszka zostawiliśmy chłopaka pod najdoskonalszą opieką w naszym domu. Na szwędanie się po górach zabraliśmy tylko jeden… Read More Szczeliniec Wielki z dzieckiem i psem

#zlamatkatrip, Góry, nocleg z psem, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, wędrówki, z psem w górach

Chatka na Rogaczu – z psem i dzieckiem w schronisku górskim w Beskidzie

Praca zdalna ma całkiem sporo plusów, największym z nich jest to, że można ją wykonywać z każdego miejsca z internetem :) Korzystając z okazji zapakowałyśmy się z Chomiczkiem i Farsą i ruszyłyśmy na jednodniową przygodę w góry #ZłaMaktaTrip Chatka na Rogaczu – miejsce z odjechana historią Chomiczek wybrała miejsce noclegowe. Powiedziała, że chce spać tam… Read More Chatka na Rogaczu – z psem i dzieckiem w schronisku górskim w Beskidzie

#ChomikOdkrywca, #zlamatkatrip, Dziecko, Góry, psolubne miejsca, wędrówki

Kolejka na Skrzyczne – #ZłaMatkaTrip w Szczyrku

Podczas tegorocznej trasy #ZłaMakaTrip z aglomeracji śląskiej zawędrowałam z Chomiczkiem w moje ukochane Beskidy. Kolejka na Skrzyczne Na Skrzyczne najczęściej wchodzę, ale tym razem stan zdrowia nie za bardzo pozwalał mi na taki wysiłek. Ze względu na moją kondycję (a raczej jej brak) tegoroczna trasa obejmowała atrakcje takie jak kolejka na szczyt. Ależ to był… Read More Kolejka na Skrzyczne – #ZłaMatkaTrip w Szczyrku

#ChomikOdkrywca, #zlamatkatrip, Góry, podróże

Spotkałam swojego ducha lasu i dostałam lekcję pokory

O tym, że góry uczą pokory chyba każdy z nas wie. Jest jednak we mnie taki pierwiastek uporu, który pcha mnie w sytuacje z góry skazane na cierpienie i zgrzytanie zębami. Przez całkowicie przypadkową rozmowę zapisałam siebie i Chomiczka na 3-dniowy wypad w Pieniny – same, bez małża, który ma siłę nosić dziecię. Z jednej… Read More Spotkałam swojego ducha lasu i dostałam lekcję pokory

#stadowpodrozy, Góry, nocleg z psem, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, Słowacja

Chata Śmiech – najlepszy nocleg w niskich Tatrach*

To lato było dla nas wyborne! Bardzo dużo się wydarzyło, ogrom rzeczy widzieliśmy, piękne miejsca odwiedziliśmy kilka fantastycznych lokacji, ale mały kawałek nas został w Chacie Śmiech na Słowacji :) Sami zobaczcie jak nam było pięknie! Fadzioch miał spory teren do patrolowania, a Chomiczek cudowne miejsce do zabawy. Warunki w tym miejscu są jak w… Read More Chata Śmiech – najlepszy nocleg w niskich Tatrach*