#ChomikOdkrywca, #stadowpodrozy, Austria, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca

Z psem po Wiedniu

W tym roku urlop mieliśmy bardzo intensywny, niby tylko 2 tygodnie ale w nogach mamy masę wydeptanych kilometrów, kilka historycznych lokalizacji, zdobyte górskie szczyty, spotkania ze zwierzętami i picie wody z górskich strumyków ;) Ale po kolei.  Dzięki uprzejmości AO Hostels nasze wakacje zaczęły się od weekendu w Wiedniu. Samo zbieranie informacji o tym mieście… Read More Z psem po Wiedniu

Austria, Góry, Pieskie życie, podróże, wędrówki, z psem w górach

Najpiękniejsze miejsca na ziemi: Hallstatt i Gosausee

Zanim pokażę Wam najpiękniejsze miejsca w jakich byłem z moimi człowiekami, to chcę polecić gospodarstwo agroturystyczne Russbachbauer. Piękny dom w spokojnym miejscu stojący na uboczu – obrzeża St. Wolfgang, trzeba zjechać z asfaltu na szutrową drogę, żeby dojechać do kwatery. Mieliśmy pokój z balkonem i pięknym widokiem na góry. Przesympatyczna gospodyni, z którą bez problemu… Read More Najpiękniejsze miejsca na ziemi: Hallstatt i Gosausee

O psie na szczycie góry Zwölferhorn

Drugiego dnia urlopu, przed wyruszeniem na odkrywanie kolejnych niesamowitych miejsc, pan sobie zepsuł nogę, więc chodzenie po alpejskich szlakach mieliśmy z głowy, co trochę pokrzyżowało nam plany tym bardziej, że wszędzie mogłem wejść :) Jednak człowieki nie poddały się tak szybko i wymyśliły, że jak nie wejdziemy to wjedziemy kolejką! Słuchajcie, to jest niesamowite, żeby… Read More O psie na szczycie góry Zwölferhorn

Austria, Góry, nocleg z psem, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, wędrówki

Poznajemy austriackie miasteczka – Mondsee, St. Gilgen, Strobl

Gdy zbliżaliśmy się do Alp pogoda zaczęła się odrobinę psuć, aż lunęło… Na szczęście to był jedyny deszcz jaki nam towarzyszył podczas pobytu w Austrii :) Poza chwilowym oberwaniem chmury na trasie, było pięknie! Pierwsze widoki nas zachwyciły i w tym stanie pozostaliśmy do samego końca pobytu w Austrii :) Przyjechaliśmy późnym popołudniem, więc zostaliśmy… Read More Poznajemy austriackie miasteczka – Mondsee, St. Gilgen, Strobl

Austria, nocleg z psem, Pieskie życie, psolubne miejsca, wędrówki

Wakacje część druga – Czechy i Austria

Po aktywnej czerwcówce odpoczęliśmy sobie jeden dzień w Zabrzu po czym zatankowaliśmy do pełna naszą srebrną strzałę i pognaliśmy w nieznane :) Zamek w Mikulovie Pierwszy postój na trasie miał być w Wiedniu, ale przed granicą austriacką z drogi zobaczyliśmy piękny zamek, a że po drugiej stronie drogi był hotel to zostaliśmy na noc. Hotel… Read More Wakacje część druga – Czechy i Austria