Do poczytania, W czasie wolnym, warto wiedzieć, wędrówki

Rzeczy, które warto wiedzieć przed pierwszą przygodą z dzieckiem w plenerze

Zawsze lubiłam trekking w towarzystwie, a od kiedy na świecie jest nasza córka to towarzystwa nigdy mi nie brakuje :) Jednakże wychodzenie na dłuższe wyprawy z dzieckiem, które już nie ma ochoty na siedzenie w wózku, a jeszcze za dużo samo nie chodziło bywało dość karkołomne. Czasem spędzamy godziny w lesie badając szyszki lub śledzimy… Read More Rzeczy, które warto wiedzieć przed pierwszą przygodą z dzieckiem w plenerze

Gdzie na spacer, Pieskie życie, psolubne miejsca, wędrówki

Najlepsze trasy spacerowe z psem w okolicach Warszawy

Z racji tego, że dużo łazimy po lasach i są takie obszary, które znamy już prawie na pamięć, to z ogromną przyjemnością podzielę się z Wami najlepszymi trasami na spacer z psem w okolicach Warszawy (oczywiście naszym zdaniem) :) Trasy podzieliłam według czasu przejścia (wg. google maps): Na krótki rozruch – do godziny spaceru Dla… Read More Najlepsze trasy spacerowe z psem w okolicach Warszawy

#zlamatkatrip, Góry, podróże, psolubne miejsca, wędrówki, z psem w górach

Schronisko Soszów – trasa widokowa

W grudniu w poszukiwaniu śniegu zawędrowałam z Chomiczkiem w Beskid, a dokładniej na szlak do schroniska Soszów. Samo schronisko było niestety nieczynne, ale trasa ma piękne widoki i jest bardzo przystępna dla dziecięcych nóżek. Samo schronisko od 1946 funkcjonuje jako pierwsza stacja turystyczna cieszyńskiego oddziału Polskiego Towarzystwa Tatrzańskiego. Jednak sam obiekt został otwarty przez Pawła… Read More Schronisko Soszów – trasa widokowa

#ChomikOdkrywca, #zlamatkatrip, podróże, wędrówki

Bruksela na weekend z dzieckiem – #ZłaMatkaTrip w czasie pandemii

Miał być paryż, ale skończyło się na zmianie rezerwacji na dwa dni przed wylotem. Stanęło na Brukseli. Pierwszy raz w ramach #ZłaMatkaTrip wyruszyłyśmy z Chomiczkiem wraz z Ciotką Pauliną i jej córką :) Atrakcji i wrażeń było niemało. Zapnijcie pasy, bo zabieram Was na wycieczkę po czadowym mieście! Kraina frytek i piwa Wszystkie byłyśmy w… Read More Bruksela na weekend z dzieckiem – #ZłaMatkaTrip w czasie pandemii

#ChomikOdkrywca, #stadowpodrozy, Gdzie na spacer, Góry, nocleg z psem, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, wędrówki, z psem w górach

Szczeliniec Wielki z dzieckiem i psem

Wszystkie plany urlopowe w tym roku zostały mocno pokrzyżowane przez badziewie panujące na świecie. Korzystając jednak z piękna naszej rodzimej przyrody udaliśmy się naszym stadkiem na Szczeliniec Wielki w Góry Stołowe. Ze względu na wiek oraz kondycję naszego Fadzioszka zostawiliśmy chłopaka pod najdoskonalszą opieką w naszym domu. Na szwędanie się po górach zabraliśmy tylko jeden… Read More Szczeliniec Wielki z dzieckiem i psem

#stadowpodrozy, jura krakowsko-częstochowska, nocleg z psem, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, wędrówki

Gajówka Sokola na Jurze

Miejsce, w którym czas się zatrzygmuje, a problemy odchodzą w siną dal. Gajówka Sokola zlokalizowana jest na Jurze Krakowsko-Częstochowskiej pośrodku niczego :) Lokalizacja i jak dojechać Kierunek należy obrać na zamek w Olsztynie, a potem dzwonić do gospodyni :D Tak całkiem serio, bo droga dojazdowa prowadzi szlakiem rowerowym :P Poniżej mapka z lokalizacją: Miejsce pełne… Read More Gajówka Sokola na Jurze

#zlamatkatrip, Góry, nocleg z psem, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, wędrówki, z psem w górach

Chatka na Rogaczu – z psem i dzieckiem w schronisku górskim w Beskidzie

Praca zdalna ma całkiem sporo plusów, największym z nich jest to, że można ją wykonywać z każdego miejsca z internetem :) Korzystając z okazji zapakowałyśmy się z Chomiczkiem i Farsą i ruszyłyśmy na jednodniową przygodę w góry #ZłaMaktaTrip Chatka na Rogaczu – miejsce z odjechana historią Chomiczek wybrała miejsce noclegowe. Powiedziała, że chce spać tam… Read More Chatka na Rogaczu – z psem i dzieckiem w schronisku górskim w Beskidzie

#stadowpodrozy, nocleg z psem, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, wędrówki

Biebrzański Park Narodowy z psem

Każdego roku w okresie sylwestrowym uciekamy od huku petard i tłumów ludzi. W tym roku, a w zasadzie to w ubiegłym, trafiliśmy do cudownego domku w Biebrzańskim Parku Narodowym. Psolubny nocleg nad Biebrzą Biebrzańska Zagroda to cudowny domek z ogrodzonym terenem, po którym psiaki mogą swobodnie galopować. Gospodarze są niesamowicie uprzejmi i mili. Na terenie… Read More Biebrzański Park Narodowy z psem

#ChomikOdkrywca, #stadowpodrozy, Gdzie na spacer, Mazury, nocleg z psem, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, wędrówki

Karwica – mazurska cisza

Turystyczne miejsca lubimy odwiedzać poza sezonem największej popularności. Cenimy sobie ciszę i spokój. Teraz, kiedy jest z nami Farsa bojąca się własnego cienia, tym bardziej doceniamy miejsca odludne. W najmniej popularnym czasie wybraliśmy się do krainy jezior – na Mazury. Karwica house Przeuroczy domek w miejscowości Karwica. Naszym stadkiem zajęliśmy tylko parter, na który składa… Read More Karwica – mazurska cisza