#stadowpodrozy, nocleg z psem, Pieskie życie, Podlasie, podróże, psolubne miejsca, restauracje z psem, wędrówki

Skarby Podlasia

Nie ma tyle dni wolnych, żeby odkryć wszystkie skarby Podlasia. My w długi weekend czerwcowy ruszyliśmy na krótki wypoczynek i ładowanie bateryjek energią Puszczy Białowieskiej. Wyloguj się i chodź z nami w leśne ostępy <3 Dużo lasu u nas nie tylko na blogu, ale także w socialach. Weekendy spędzamy w naszym małym leśnym raju, doprowadzając… Read More Skarby Podlasia

#stadowpodrozy, Gdzie na spacer, Na tropie historii, nocleg z psem, Pieskie życie, podróże, restauracje z psem, wędrówki

#stadowpodrozy – zobacz jak piękna jest Polska!

Nasze wakacje zaczęliśmy od Podlasia – pełną relację znajdziecie TUTAJ. Wykręciliśmy ponad 2700 km! Nasz mały Chomiczek doskonale sobie radziła zarówno w trasie jak i w nowych miejscach :) Człowieki wierzą, takich że nawet jeśli Mała nie będzie pamiętać takich wojaży to gdzieś głęboko ich wspomnienie pozostanie – oby udało się im zaszczepić w niej… Read More #stadowpodrozy – zobacz jak piękna jest Polska!

#stadowpodrozy, Gdzie na spacer, nocleg z psem, Pieskie życie, Podlasie, podróże, psolubne miejsca, restauracje z psem, wędrówki

#stadowpodrozy – co dobrego na Podlasiu?

Zacznę od tego, że mam najbardziej nieogarniającą rzeczywistość panią :) urlopowo mieliśmy dojechać na Litwę, a dokładniej w rejon Druskienicki. Pani zatem zarezerwowała nocleg … jak następnego dnia się okazało trochę się „machnęła” bo rezerwacja była przy Niemnie tuż na granicy z okręgiem kalingradzkim :) Na dwa dni przed wyjazdem pani się wspomniało, że pomimo… Read More #stadowpodrozy – co dobrego na Podlasiu?

#zlamatkatrip, Gdzie na spacer, Na tropie historii, Pieskie życie, podróże, psolubne miejsca, restauracje z psem, Śląsk, wędrówki

Śląsk jest piękny! Nikiszowiec

Kolejny punkt na trasie #zlamatkatrip to katowicki Nikiszowiec – bez wątpienia najpiękniejsza dzielnica tego miasta. Spacerując wśród zadbanych kamienic nikogo nie dziwi widok młodych par, które przyjeżdżają tu na sesje zdjęciowe. Nazwa osiedla pochodzi od położonego w jego pobliżu szybu „Nikischschacht” – obecnie Poniatowski w kopalni Wieczorek – i jest spolszczoną wersją jego niemieckiej nazwy. Powstanie… Read More Śląsk jest piękny! Nikiszowiec

Gdzie na spacer, Góry, Pieskie życie, psolubne miejsca, restauracje z psem, wędrówki, z psem w górach

Najpiękniejsza zima jest w górach

Piękna niedziela spędzona w wybornym towarzystwie – z Lunką i jej człowiekami :) Taka ilość śniegu i tak piękna zima tylko w górach! Będąc na Śląsku u rodziców pani, nie sposób było nie pojechać pospacerować po Beskidzie. Podczas gdy w stolicy na trawnikach błoto, w Wiśle jest ogrom śniegu! Aż żal było wracać do domu.… Read More Najpiękniejsza zima jest w górach

adopcja, Gdzie na spacer, Góry, Pieskie życie, podróże, Pomoc, psolubne miejsca, restauracje z psem, wędrówki, Wrocław, z psem w górach

Wrocławskie podboje, gonitwy za kotami i zdobycie szczytu!

Weekend człowieki zapewniły mi z ogromną ilością atrakcji. W sobotę wstaliśmy przed słonkiem i zapakowaliśmy się skoro świt do samochodu. Nie miałem pojęcia gdzie jedziemy, ale jak została spakowana moja torba z miskami i jedzeniem to wiedziałem, że na noc do domu nie wracamy. Nie myliłem się :) Pojechaliśmy na weekend za Wrocław, do miejscowości… Read More Wrocławskie podboje, gonitwy za kotami i zdobycie szczytu!

Gdzie na spacer, Na tropie historii, Pieskie życie, psolubne miejsca, restauracje z psem, Warszawa, wędrówki

Twierdza Modlin

Wielkanoc to nie tylko czas spędzany z rodziną na jedzeniu jajek. Z racji tego iż człowieki ostatnio mocno się aktywizują w przedświateczną sobotę z Moimi Ulubionymi Człowiekami uskuteczniliśmy wycieczkę do Modlina. Twierdza znajduje się u zbiegu rzek Wisły i Narwi. Bardzo fajna lokacja, dużo zieleni i dostęp do wody :)  Prawie udało mi się wciągnąć do wody… Read More Twierdza Modlin

Gdzie na spacer, psolubne miejsca, restauracje z psem, Warszawa, wędrówki, z psem po warszawie

Kawosze.. w Relaksie

ej normalnie muszę się wam pochwalić, bo wyszliśmy z człowiekami na dwór, zapakowałem się do samochodu i pojechaliśmy, Pan wysiadł a my (ja i Pani) pojechaliśmy dalej. Byliśmy w super parku Morskie oko – ależ psiaków tam było. Żeby się rozgrzać myślałem, że wrócimy po Pana i pojedziemy do domu, ale Pani mnie zabrała do… Read More Kawosze.. w Relaksie

jura krakowsko-częstochowska, Pieskie życie, psolubne miejsca, restauracje z psem, wędrówki

Weekend w Podlesicach

Pierwszy wyjazd z czworonogiem: Rzędkowice na Jurze Dużo trawy, dużo słońca, las i dużo patyków :) Fado biegał jak opętany, z górki się staczał a pod górkę ledwo wchodził, ogonkiem merdał cały czas. Nocleg skromny (łazienka i WC na korytarzu) ale przyjemny, w pobliżu świetna restauracja Michałowa Karczma, w której można było na podwórku usiąść.… Read More Weekend w Podlesicach